هدایای تبلیغاتی ادگیفت

تولید،واردات و فروش هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ادگیفت

تولید،واردات و فروش هدایای تبلیغاتی

شرکت تبلیغاتی طرح نگار جهت سهولت انتخاب و دسترسی مشتریان خود با توجه به گستردگی و تنوع بالای انواع محصولاتی که به عنوان هدایای تبلیغاتی می توانند مورد انتخاب سلایق مختلف قرار گیرند و برای انتخاب صحیح و مناسب بهترین و جدیدترین هدایای تبلیغاتی موجود در کشور با توجه به قیمت، نوع مخاطب، امکان نوع چاپ و ... اقدام به طراحی و راه اندازی سایت اد گیفت adgift.ir (هدایای تبلیغاتی اد گیفت) به عنوان مرکزیتی برای واردات، تولید و فروش انواع هدایای تبلیغاتی در سطح گسترده نموده تا بتوانیم خواسته مشتریان و مدیران گرامی را به بهترین شکل و مناسب ترین قیمت در اختیار آنها قرار دهیم.
شرکت تبلیغاتی طرح نگار در همین راستا و در کنار واردات هدایای تبلیغاتی ، ارائه هدایای تبلیغاتی جدید، هدایای تبلیغاتی خاص و نیز هدایای نفیس و با کیفیت مطلوب را همیشه سرلوحه خدمات خود قرار داده و در کنار اینها اقدام به تولید هدایای تبلیغاتی نظیر کلاه تبلیغاتی ، ساک های خرید و انواع ساک دستی تبلیغاتی ، تولید انواع لباس کار ، پیش بند و آفتابگیر نموده تا با بهترین و مناسب ترین قیمتها و کیفیت، این هدایای تبلیغاتی را بطور مستقیم ارائه نماید.

بایگانی

پاور بانک

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۵۹ ب.ظ

همراه با استفاده روزافزون از تلفنهای همراه و تبلت و لب تاب و سایر تکنولوژیهای پرتابل نیاز به منبعی جهت شارژ سریع و مجدد آنها در حین حرکت و کارهای روزمره بیشتر و بیشتر احساس می شود. Power Bank یا منبع تغذیه همراه، بدلیل حجم و وزن کم انتخابی مناسب جهت رفع این نیاز می باشد و همینطور به عنوان هدیه تبلیغاتی بسیار مفید و کارا به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی گزینه ای مناسب به نظر میرسد. پاور بانک ها با حجمهای مختلف و تنوع و زیبایی در طراحی، مثل پاور بانک چرمی ، پاور بانک خورشیدی یا سولار، پاور بانک بک لایت و  انواع پاوربانک های با قیمت های مختلف ، سلایق مختلف مخاطبان را پوشش می دهند .

          

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی