هدایای تبلیغاتی ادگیفت

تولید،واردات و فروش هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ادگیفت

تولید،واردات و فروش هدایای تبلیغاتی

شرکت تبلیغاتی طرح نگار جهت سهولت انتخاب و دسترسی مشتریان خود با توجه به گستردگی و تنوع بالای انواع محصولاتی که به عنوان هدایای تبلیغاتی می توانند مورد انتخاب سلایق مختلف قرار گیرند و برای انتخاب صحیح و مناسب بهترین و جدیدترین هدایای تبلیغاتی موجود در کشور با توجه به قیمت، نوع مخاطب، امکان نوع چاپ و ... اقدام به طراحی و راه اندازی سایت اد گیفت adgift.ir (هدایای تبلیغاتی اد گیفت) به عنوان مرکزیتی برای واردات، تولید و فروش انواع هدایای تبلیغاتی در سطح گسترده نموده تا بتوانیم خواسته مشتریان و مدیران گرامی را به بهترین شکل و مناسب ترین قیمت در اختیار آنها قرار دهیم.
شرکت تبلیغاتی طرح نگار در همین راستا و در کنار واردات هدایای تبلیغاتی ، ارائه هدایای تبلیغاتی جدید، هدایای تبلیغاتی خاص و نیز هدایای نفیس و با کیفیت مطلوب را همیشه سرلوحه خدمات خود قرار داده و در کنار اینها اقدام به تولید هدایای تبلیغاتی نظیر کلاه تبلیغاتی ، ساک های خرید و انواع ساک دستی تبلیغاتی ، تولید انواع لباس کار ، پیش بند و آفتابگیر نموده تا با بهترین و مناسب ترین قیمتها و کیفیت، این هدایای تبلیغاتی را بطور مستقیم ارائه نماید.

بایگانی

هدایای تبلیغاتی

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۵۷ ق.ظ

هدیه تبلیغاتی می‌تواند از یک خودکار تبلیغاتی تا گرانترین وسایل و حتی اتومبیل را در بر بگیرد و تنوع بسیار زیادی از انواع کالاها و یا حتی خدمات  را به عنوان هدایای تبلیغاتی میتوان در نظر گرفت. بدیهی  ترین نکته در انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی نوع مخاطب هدف و میزان تاثیر گذاری بر روی آن است. بهترین هدایای تبیغاتی هدیه هایی هستند که بیشتر و بهتر دیده شوند، نفیس و خلاقانه باشند ، خاص و جدید و با قیمت مناسب باشند.

مثلا از هدیه‌ای که روی میز کار و یا ساعتی که روی دیوار قرار می گیرد یا فلش مموری که شخص اطلاعات مهم و خصوصی خود را در آن همیشه حمل می کند می‌توان نام برد که از پر بازدیدترین و بهترین هدایای تبلیغاتی می‌توانند باشند. محل تبلیغ بر روی هدیه باید در دید مناسب و غیر مستقیم باشد و در این حالت تبلیغ بهتر است به گونه ای غیر مستقیم و ظریف باشد و شخص مخاطب ترغیب و تشویق به استفاده از آن شود نه آنکه تبلیغ آنقدر بزرگ و یا شاخص باشد که فرد اصلا نخواهد از آن استفاده نماید . لزوما بزرگ بودن یا گران بودن یک هدیه تبلیغاتی نمی‌تواند دلیل بر کارایی آن هدیه داشته باشد مثلا حتی یک خودکار تبلیغاتی کوچک می‌تواند در جایگاه مناسب خودش از یک کیف گرانقیمت ارزشمندتر و مفیدتر باشد.

شرکت هدایای تبلیغاتی ادگیفت

در زمینه هدایای تبلیغاتی میتوان به زیر گروه های بسیاری اشاره کرد از جمله : ستهای تبلیغاتی چندتایی یا ستهای مدیریتی، انواع جاکلیدی و جا سوئیچی، جاکارتی، ساعت رومیزی، ساعت دیواری، خودکارهای پلاستیکی و فلزی، تقویم، ابزارهای چند کاره و جعبه ابزار، فلش مموری چرمی ، فلش مموری فلزی، فلش مموری های فانتزی، پاوربانک یا شارژر همراه، ارگانایزر، کلاه، تی شرت، لیوان یا ماگ ، کالاهای مربوط به سلامت، ورزش و تندرستی، ساک دستی و ساکهای خرید، آفتابگیر ماشین خودرو و یا سایر لوازم مورد استفاده در خودرو، وسایل مسافرتی، لوازم اداری، لوازم جانبی کامپیوتر، کتب نفیس نیز از دیگر هدایای تبلیغاتی بشمار میروند.

هدایای تبلیغاتی اد گیفت

برای انتخاب صحیح و درست هدیه تبلیغاتی بهتر است خود را در جایگاه فردی که قرار است هدیه را دریافت کند بگذارید و هدیه ای را در خور آن نوع مخاطب انتخاب نمایید، هدیه ای که در خور عزیزان و مشتریان دریافت کننده باشد و ضمناً دارای کاربردی مناسب برای هر گروه از مخاطبین هدف باشند. برای درک این که یک استراتژی موثر برای هدیه دادن چیست باید به این نکته فکر کرد که چه چیزی مورد نیاز مخاطب بوده و می تواند استفاده از آن همراه با همنشینی لوگو و تبلیغ شما احساس خوشایندی را منتقل کند مثلاً لذت خوردن یک قهوه گرم و خوش طعم همراه با لوگوی شما بر روی یک لیوان و ... بهرحال هدایای تبلیغاتی برای دامن زدن به یک تبادل مشخص بین  گیرنده و دهنده آن طراحی نمی شوند و گیرنده هدیه در واقع بدنبال یک پاداش نیست و فقط هدیه دهندگان بدنبال این امر هستند که به نحوی گیرنده هدیه را تحریک کنند ولی باید این عمل کاملا محتاطانه انجام پذیرد تا کارمندان یا مشتری و یا مخاطب احساس گرفتن رشوه را نداشته باشند چرا که بروز چنین احساسی نه تنها مفید نیست بلکه بسیار مخرب نیز هست. به هدیه دادن به‌صورت‌ یک فرایند مختصر اما همیشگی برای ایجاد ارتباط نگاه کنید . به نوع هدیه، ارزش آن، خود هدیه‌گیرنده و به اخلاقیات سازمان توجه کنید همچنین به نحوه ارسال و ارائه هدایای تبلیغاتی توجه داشته باشید. بین نیروی فروش و مشتری باید رابطه باشد. اگر هدیه را افرادی از شرکت به مشتری بدهند که با او در ارتباط مستقیم بوده‌اند، تأثیر بهتری خواهد داشت. برای مشتری بسیار جالب خواهد بود که ببیند از بخش خدمات مشتری یک شرکت، ‌هدیه دریافت می‌‌کند. و بالاخره آنکه برای هدیه دادن هم استراتژی و دستورالعمل کوتاه مدت و بلند مدت خودتان را داشته باشید. مرکز واردات و تولید انواع هدایای تبلیغاتی – ادگیفت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی