هدایای تبلیغاتی ادگیفت

تولید،واردات و فروش هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ادگیفت

تولید،واردات و فروش هدایای تبلیغاتی

شرکت تبلیغاتی طرح نگار جهت سهولت انتخاب و دسترسی مشتریان خود با توجه به گستردگی و تنوع بالای انواع محصولاتی که به عنوان هدایای تبلیغاتی می توانند مورد انتخاب سلایق مختلف قرار گیرند و برای انتخاب صحیح و مناسب بهترین و جدیدترین هدایای تبلیغاتی موجود در کشور با توجه به قیمت، نوع مخاطب، امکان نوع چاپ و ... اقدام به طراحی و راه اندازی سایت اد گیفت adgift.ir (هدایای تبلیغاتی اد گیفت) به عنوان مرکزیتی برای واردات، تولید و فروش انواع هدایای تبلیغاتی در سطح گسترده نموده تا بتوانیم خواسته مشتریان و مدیران گرامی را به بهترین شکل و مناسب ترین قیمت در اختیار آنها قرار دهیم.
شرکت تبلیغاتی طرح نگار در همین راستا و در کنار واردات هدایای تبلیغاتی ، ارائه هدایای تبلیغاتی جدید، هدایای تبلیغاتی خاص و نیز هدایای نفیس و با کیفیت مطلوب را همیشه سرلوحه خدمات خود قرار داده و در کنار اینها اقدام به تولید هدایای تبلیغاتی نظیر کلاه تبلیغاتی ، ساک های خرید و انواع ساک دستی تبلیغاتی ، تولید انواع لباس کار ، پیش بند و آفتابگیر نموده تا با بهترین و مناسب ترین قیمتها و کیفیت، این هدایای تبلیغاتی را بطور مستقیم ارائه نماید.

بایگانی

هدایای تبلیغاتی خاص

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۵۳ ق.ظ

شرکت هدایای تبلیغاتی ادگیفت با توجه به لزوم وجود تنوع و تامین انواع هدایای تبلیغاتی خاص و هدایای تبلیغاتی خلاقانه جهت مشتریان  قدیمی تر که بارها از هدایای تبلیغاتی مفید معمول و رایج استفاده نموده اند و در صدد ارائه یک هدیه تبلیغاتی خاص و متمایز از نظر نوع، قیمت و کارایی هستند، سعی در تهیه و نمایش اینگونه از هدایا در این بخش نموده است. تقدیم هدایای تبلیغاتی خاص و متفاوت به مشتریان خاص و با ارزش پایبندی بیشتر آن دسته از مشتریان را بدنبال خواهد داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی