هدایای تبلیغاتی ادگیفت

تولید،واردات و فروش هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ادگیفت

تولید،واردات و فروش هدایای تبلیغاتی

شرکت تبلیغاتی طرح نگار جهت سهولت انتخاب و دسترسی مشتریان خود با توجه به گستردگی و تنوع بالای انواع محصولاتی که به عنوان هدایای تبلیغاتی می توانند مورد انتخاب سلایق مختلف قرار گیرند و برای انتخاب صحیح و مناسب بهترین و جدیدترین هدایای تبلیغاتی موجود در کشور با توجه به قیمت، نوع مخاطب، امکان نوع چاپ و ... اقدام به طراحی و راه اندازی سایت اد گیفت adgift.ir (هدایای تبلیغاتی اد گیفت) به عنوان مرکزیتی برای واردات، تولید و فروش انواع هدایای تبلیغاتی در سطح گسترده نموده تا بتوانیم خواسته مشتریان و مدیران گرامی را به بهترین شکل و مناسب ترین قیمت در اختیار آنها قرار دهیم.
شرکت تبلیغاتی طرح نگار در همین راستا و در کنار واردات هدایای تبلیغاتی ، ارائه هدایای تبلیغاتی جدید، هدایای تبلیغاتی خاص و نیز هدایای نفیس و با کیفیت مطلوب را همیشه سرلوحه خدمات خود قرار داده و در کنار اینها اقدام به تولید هدایای تبلیغاتی نظیر کلاه تبلیغاتی ، ساک های خرید و انواع ساک دستی تبلیغاتی ، تولید انواع لباس کار ، پیش بند و آفتابگیر نموده تا با بهترین و مناسب ترین قیمتها و کیفیت، این هدایای تبلیغاتی را بطور مستقیم ارائه نماید.

بایگانی

لیوان های تبلیغاتی با آنکه یکی از قدیمیترین محصولات در گروه هدایای تبلیغاتی است ولیکن بدلیل کاربرد همیشگی و تنوع بسیار بالایی که در انواع لیوان تبلیغاتی وجود دارد و همچنین بدلیل ارتباط نزدیک و دائمی این هدیه تبلیغاتی با مخاطبین، هنوز هم یکی از بهترین و پرفروشترین  هدیه های تبلیغاتی به شمار می رود.


لیوان های تبلیغاتی بر اساس جنس و ویژگی به لیوان سرامیکی تبلیغاتی، لیوان حرارتی تبلیغاتی یا ماگ حرارتی ، لیوان چینی تبلیغاتی ، لیوان فلزی تبلیغاتی (یا ماگ فلزی)، لیوان پی وی سی یا ماگ پلاستیکی و لیوان پلاستیکی دسته بندی می شوند. همچنین بر اساس نوع و قابلیت چاپ به لیوان سابلیمیشن (لیوان های تبلیغاتی که بدلیل پوشش خاصی که دارند امکان چاپ و انتقال تبلیغ شرکت بصورت پرینت رنگی و حتی عکس در سرتاسر سطح لیوان را دارند) و لیوان سرامیکی معمولی و پی وی سی (که برای چاپ تبلیغ بر روی آنها از رنگ کوره ای و چاپ سیلک و یا تامپو بر روی سطحی محدود استفاده می کنند) تقسیم می شوند.